bil + snö = falskt

Eftersom min käre vän/kombo/bloggkollega Petronella Ek helt har övergivit bloggen får jag väl som vanligt roa er med något helt ointressant.
     Idag hade jag bestämt mig för att åka in till Degerfors och kolla på cupen som spelades där. Detta gjorde jag mest för att se i vilken form min gamle vän Peter ''lill erik'' Carlsson är i för tillfället. Jag gick upp i god tid och detta resulterade som vanligt när jag har god tid på mig i att jag misslyckades med att hålla den mycket strikta tidsplanen. Inte blev det bättre när jag kom ner till bilen och såg att min föraning besannats då bilen var helt täckt av snö och frost. Detta skapade som alltid en stor irritation och värre skulle det bli.. Givetvis gick det inte heller att öppna dörren på förarsidan. Detta har dock hänt ett antal gånger förut så jag skulle nu vilja säga att jag är rätt bra på att hoppa in via shotgun. Det jag vill komma fram till med detta är att jag på grund av snö och frost missade första matchen som jag hade planerat så väl i tidschemat. Jag vill att det ska bli nyår NU och sen GENAST sommar så att jag och familjebilen slipper all denna fruktansvärda snö och frost. Men man ska inte bara se det negativa sägs det, så för att nämna det positiva med dagen är det att den har spenderats med bästa möjliga sällskap.
     Nu ska jag städa och försöka hitta lite motivation för att åka och träna. Hoppas på några sköna kommentarer från coach Ubbe Bubbe.

Det var bra så!
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0