Fantastiskt!

Idag är jag lagomt pigg, vakna precis efter en tre timmars powernap. Kan inte säga att den gjorde mig piggare. Idag har jag varit en traditionsbrytare också, varje år (sedan troligen födseln) har jag och min familj åkt på annandagsrean i Örebro, men i år bestämde jag mig för att strunta i detta för att återhämta mig från juldagens äventyr. Jag kände att det antagligen va bäst så för alla då jag förra året var i riktigt taskig form men ändå åkte med, mådde otroligt dåligt, klagade konstant och endast köpte en sak på rean. Så nu äre slut på den traditionen. Gårdagen då, jo den va fantastisk! Kan inte minnas när statt var så roligt sist. Helt klart värt att vara en traditionsbrytare idag.

Nej, nu ska jag röja upp i världens stökigaste lägenhet. Tänk att lägenheten va så fin och städad innan vi kom hit igår, nu ser det ut som om någon slängt en julklappsbomb här. Jag ska även förvandla mig till handyman igen och försöka sätta ihop min nya skinnfåtölj.

Det var bra så.
Maja Fröjd

de två vännerna i matchande spetskreationer på juldagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0