Fnittrigt på viadukt.

Äntligen är Pek hemma igen. Det var en glad återförening. Pek va glad, jag va glad. Ja av någon anledning verkar det som att vi båda är väldigt nöjda idag. Självklart stod maten redo på bordet lagom tills hon kom hem, idag matar jag henne med kyckling, ris och b-sås. Nu ser hon om möjligt ännu nöjdare ut. Och bättre blir det då vi ikväll får tre rätters middag hos födelsedagsbarnet Frida. Tur att hon fyller 20 imorgon så hon slipper skämma ut oss i taxfreen något mer: MEN! FÅR INTE JAG KÖPA SPRIT HÄR!? KÖP MED DET HÄR TILL MIG DÅ, NI FÅR PENGAR SEN. Ja ingen kan ju anklaga vår käre vän för att vara särskilt diskret. Jag vill dock tillägga att jag aldrig köpt ut åt vår vän, sånt gör inte soc-tanten.

Det var bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0