Val.

Idag är jag en aning irriterad. Alla gör vi val här i livet, många bra och några lite mindra bra. Men sen finns även de val man verkligen ångrar. Det är när man tänker tillbaka på dessa val man önskar att det gick att åka tidsmaskin tillbaka i tiden och gå en annan väg. Men det går ju inte. Så man får helt enkelt leva med de val man har gjort. Idag funderar jag på hur länge jag egentligen ska behöva leva med konsekvenserna av de val jag har gjort. För evigt känns det som just nu. Men man ska inte vara negativ så jag försöker nu tänka positivt och tar då hjälp av en välanvänd fras min mamma brukade säga till mig vid diverse problem eller skador jag drog på mig under barndomen och de tidiga tonåren: Det går över tills du gifter dig.

Slutligen vill jag hylla Tobias Gunnarsson som är min och Peks räddare i nöden. Igår gjorde han ännu ett hjältedåd då han såg till att vi kunde komma iväg och gratta Frida som fyller 20 år idag. Stort grattis till henne <3

Här får ni en skön hemläxa. En fantastisk låt som innehåller många fy fan va bra sagt!
http://www.youtube.com/watch?v=e3WrJD5Q2gg


Det var bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0