Återträff.

Häromdagen fick jag en inbjudan till ett evenemang på facebook och UJ vad glad jag blev! Jag är inbjuden till en återträff med LE05! Tänk att återigen få spendera en dag tillsammans  med dessa underbara människor. För er som inte vet vad LE05 är så ska jag med glädje tala om det för er att LE05 är min och Majas gymnasieklass. Ledarskap 05!
Som ni vet så kan man inte älska alla människor och jag är en av de som lever efter den teorin. Men även fast jag inte tycker om en person så väljer jag oftast inte att vara otrevlig mot denne utan bara inte säga något alls. När man går i skolan så blir man ihoptussad med en hel drös av olika personligheter och som många av er förstår/har erfarenhet av så drar man inte alltid jämnt med alla de där konstiga personligheterna. Men LE05 (nu skryter eller överdriver jag inte) hade en förmåga att acceptera allas egenheter och vi var en jäkla stark grupp. Och efter tre år på ledarskap så vet man en hel del om grupper. Jag och många med mig kan inte få nog av att hylla denna underbara klass med dessa konstiga fantastiska själar! Att få träffa dem igen gör mig fruktansvärt glad och förväntansfull. Men tro inte nu att vi i tre år levde i någon slags smekmånadsfas, LE05 har haft sina fighter vill jag lova! Efter tre år var vi nog alla väldigt trötta på varandra men så många tårar som fälldes på studentdagen (och flera veckor innan (Maja?)) visade att vi trots allt gillar varandra hyfsat mycket! 

Jag hoppas att alla kommer och att vi ska få leka, höra gamla uttryck och diskutera väl diskuterade ämnen. 
Jävla Hästhuvud, Varför har kineser snea ögon?, Om man talar höge förstår folk bättre.. 

Jag saknar LE05, var enda kotte!

Det var bra så.
Petronella Ek



Kommentarer
Postat av: Alexander

<3 underbar klass!

2010-05-03 @ 19:17:09
Postat av: Peter

skitklass

2010-05-06 @ 18:20:37
Postat av: Petronella

Peter sköt dig! Du älskar ju oss mest av alla, titta dig i spegeln..

2010-05-06 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0