Hey baby!

Igår såg jag en riktigt rolig facebookgrupp igen, den här gången hette den: vi som tycker att killar med liten kuk borde ha orange keps på fest. Jag skratta ganska mycket faktiskt, tycker dock att gruppen är väldigt diskriminerande och jag väljer att avstå inbjudan. Dessutom tycker jag att det finns mycket värre egenskaper än liten kuk som jag hellre skulle märka ut med en orange keps.

Idag bjöd metro på en ny skrattattack när de publicera barns tankar kring vigsel samt Daniel och Victorias bröllop. Här ska ni få höra:

Prinsessan föddes på ett slott, Daniel träffade hon i skogen.

I andra länder kan man ha mycket fruar, men i Sverige blir det tokdyrt.

På film är alla kära, här i Sverige håller vi nog inte på med sånt.

Pappa går upp halv fem till jobbet, det gör han för att han är kär i mamma och oss.

Victoria är prinsessa, Daniel är ingenting, men efter bröllopet blir han typ baron.

Gifta borde chilla mer.

Det va bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0