Jag och Vickan

Hon den där Vickan, prinsessan vet ni. Hon har tydligen hittat sin drömprins hon. Men trots det letar efter honom hon med ficklampa är hon inte nöjd? Hon borde ju ha bestämt sig nu med tanke på att de ska gifta sig väldigt snart och jag hört att det inte är så bra om kungligheter drar sig ur sina bröllop när alla förberedelser är i full gång. Jag har sett ett par program som svt visar med Ebba von sydow som programledare. Hon passar inte riktigt som handen i handsken som programledare men det får gå i allafall. Men oj vad mycket förberedelser det är och inget får gå fel och allt måste glänsa. Undrar om mitt bröllop kommer vara lika välplanerat? Men jag ser faktiskt fram emot att få se fina klänningar och glada ansikten!

Vickan letar själv med ficklampa medan mina vänner har tagit på sig uppdraget att leta åt mig. Trots att jag tycker att jag inte behöver någon hjälp. Det kanske är så att jag är den verkliga prinssesan?  Chefen har något rackartyg pågång igen och jag börjar bli lite nervös.
Vickan letar själv medan mina vänner letar åt mig..


Det var bra så.
Petronella Ek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0