Återkomsten/Överlevnaden.

Heeej! Nu är vi tillbaka i Sverige igen. Livs levande och inte ens Peckan har ett enda skrapsår.
De enda men vi har är AC sjukan. Under resan fick vi alla se prov på mina överlevnadskunskaper. Jag åt en livsfarlig smittad road hamburgare och anade att döden va nära, men se på fan att jag överlevde. Gud måste ha stora planer för mig! Jag nämner bara short versionen av storyn för Peckan kommer bara överdriva!

Igår kom vi hem och jag va glad att få komma hem till världens goaste famn och få kramas lite igen. Tänk va bra man har det som har någon som väntar på en när man kommer hem.

Idag har jag Mickael firat att jag fått mitt livs bästa lön med att åka till Örebro och shoppa upp typ alla pengar (kändes det som). Jag köpte nämligen världens finaste dator.


Sådär ser den ut, min fin fina apple. Så nu kan jag skypa med min äventyrare till vän som snart åker till Lund.
Passade även på att köpa ett skrivbord till hallen så att det kan bli lite ordning och reda här.

Bilder från resan är på ingång. Ni får hålla ut ett tag till.

Det va bra så.
Maja Fröjd






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0