Borta bra men hemma bäst.

Vi kom igår kväll hem från värmen i Turkiet och jag har idag frusit som tusan. Vårat flygplan gick fort hem och vi landade hela 20 min förtidigt i Karlstad och jag kan tycka att piloten var skyldig oss det. När han skulle ta oss från flygplatsen i Antalya mot Sverige flög han konstigt, väldigt konstigt. Nästan som om han laddade för en loop. Vi var livrädda och Maja skrämde upp varenda unge på planet genom att skrika JAG KOMMER DÖ. Hon är nog inte den som lugnar ner människor om det skulle uppstå en olycka.

Ni kommer så småning om få en uppdatering om allt som hänt oss under vår resa men just nu är jag i full färd med att fixa och fixa och fixa och fixa inför resan till Lund. Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Men det löser sig sa han som sket i vasken.

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0