Hard work.

Jag va länge äckligt nöjd över att jag inte börjar skolan förrän 2 September. Istället kan jag jobba och tjäna pengar tänkte jag. Hade dock inte räknat med att jobba tre dygn på raken och åka direkt från jobbet till skolan på torsdag. Men cash is king har jag hört! så va fan, jag kör väl på! Sen är jag ju faktiskt ledig i helgen, uj så gött!

Idag ska jag ha lunch dejt med min syster på jobbet, vi ska äta Svensk hamburgare som inte tappats på backen. Hamburgaren kommer från Gullspång enda grill, som är ett rullande fordon som dyker upp 1 gång i veckan. Då får befolkningen här passa på att äta hamburgare hela dagen för sen fröjer det en vecka innan Ubbes grill kör in på torget igen.

Bjuder väl på en äkta hamburgerbild från Turkiet, den ökända, dödliga taxibacillburgaren.


Det va bra så.
Maja Fröjd



Kommentarer
Postat av: Peckan

Ubbebubbes grill? Den där karln har många talanger han! Vilken man, Pax!

2010-08-31 @ 14:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0