På plats i Lund.

Sådär, nu har vi färdats de dryga 50 milen ner till mina nya stad. Här är det ensamt och ingen bostad tycks vara till mig. Jag bor alltså på ett vandrarhem där jag vantrivs, har nyss träffat klassen och hoppas på att få några nya vänner ikväll då det är dags för roligheter. Jag hatar tele2 och elgiganten som gör så att jag får ännu mer problem, kul att köpa mobilt bredband som inte fungerar. Men en tacksamhets tanke till den lilla stackare på tele2 som skulle försöka få igång internet. Han kan inte ha haft det lätt med tanke på att jag inte en visste vilket windows jag har. Som om inte allt annat går imot mig nu så gick min klocka sönder i morse.. Men jag har i allafall hittat några som är villiga att laga min cykel som tydligen går sönder om den vistas för när avgaser.

Jag hoppa ni tycker lite synd om mig. Jag skulle behöva lite medlidande nu.
Om ni låter mig klaga lite nu så lovar jag att jag ska ta mig i kragen och lösa mina problem.

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0