Puttes fjärde dag.

Rapporteringen från sista puttdagen kommer lite sent. Ibland tar det tid att återhämta sig. Även sista dagen bjöd på trivsamhet. Heter det så? Om inte så uppfann jag ordet nu. Puttekvällen då? Jo, Petter bjöd på en okej spelning och The hives var fantastiskt bra. I det stora hela är jag väldigt nöjd med min puttevecka men lite mer sol och mycket mindre regn hade inte skadat. Hade det varit bättre väder hade jag med all säkerhet också velat se fler band och kanske fått någon ny favorit. Men jag får tydligen nöja mig med de jag redan har.

Nu väntar vi (jag) med spänning på nästa år, jag håller tummarna för att herr Lagerstam och co vill och gör ett år till av Putte. Det är helt fantastiskt kul att se så mycket folk i stan och att någon faktiskt gör något för att andra ska ha kul och få nya roliga minnen!

Peckan <3 Putte

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0