SEMESTER!

Vaknade kl 11, gick upp, slog på tvn och drack ett glas nyponsoppa. Slängde på mig ett par shorts och en t-shirt och gick en ''morgonpromenad''. Nu sitter jag i soffan igen och bara njuter av semestern. Mickael ligger i sängen och sover med en äkta disneybula på skallen och en antagligen hyffsat go huvudvärk.

Nu  funderar jag på vad jag ska laga för match middag och när det är bäst att käka.
Ibland är livet underbart enkelt,

Utöver detta har jag nu sett sex and the city the movie 2. Först med mickael sedan med Peckan. Pek uppskattade filmen lite lite mer än Mickael och jag bara längtar efter 3:an. Fantasisk film med fantastiskt snygga människor. Ge oss mer!!

Det va bra så,
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0