Teknikens under

Jag vet att jag förut har sagt att jag är hopplöst oteknisk men jag tror nu att detta är en lögn. Eller ja, lite lureri i allafall. Jag är mer teknisk är Mamma och Pappa, det måste betyda att jag har en liten, mycket liten tekniker inom mig. Just nu har Mamma gett mig i uppdrag att fixa hennes mp3 och kamera. Alltså lägga in musik, ta bort böker och flytta bilder hit och dit. Mamma som vill ha musik från skivor kom med en hög lika stor som en smurf (tre äpplen hög). Jag ska alltså sitta och få låtarna från skivor till dator, från dator till mp3. Detta kräver stor koncentration och tänkande och är väldigt tidskrävande. Jag klarar denna utmaning men där slutar nog min kunskap för jag är lite orolig. Min dator låter som en mindre gräsklippare, så ska den väl inte låta? Hur kan min tekniska support åka till London när jag behöver honom? Aja jag får väl klara mig ändå, sprängs datorn så gör den...


Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0