Avsked.

Nu har min Empeliemp lämnat Tröskevägen och Eslöv och jag gillar det inte! Jag tycker inte om att vara själv och jag tycker absolut inte om avsked. Jag blir ledsen av att säga hej då, väldigt ledsen, lite för ledsen. När jag tänker på hur många gånger man under livet kommer bli tvungen att säga hej då blir jag lite orolig. Ska det alltid vara så svårt eller blir det lättare med tiden, ju mer van man blir?

I vilket fall är jag ledsen nu och kommer nog att vara det en stund till. Men snart ska jag rycka upp mig, det är bara tio dagar kvar till jag kommer hem till Karlskoga igen! Tio dagar är ingenting, tio tuffa dagar men ändå bara tio! 

Det var bra så.
Petronella Ek   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0