I don't know where i'm going.

''i don't know where i'm going but i sure know where i've been'' som whitesnake hade sagt.
Är det bara jag som tycker att det är lite irriterande att man inte har en aning om vad det ska bli av ens liv? Vart ska jag bo, va får jag för jobb, familj och så vidare? Jag är nyfiken på hur mitt liv kommer se ut och börjar verkligen tröttna på att vänta. Det vore skönt om man kunde få iallfall en liten förhandsvisning av vad livet har att bjuda på. Men det är väl bara att gilla läget och hoppas att det blir något vettigt av mig i framtiden.
-
Nu väntar jag på at Mickael ska komma hem från innebandyn. Funderar på att bjuda honom på resturang idag. Det är han ju värd och med tanke på att jag städat och diskat hela dan vore det ett skönt sätt att slippa samla på sig ett diskberg igen också. Man får inte va dum!
-
Imorn äre varannan damernas i Degerfors.. dax att börja tagga till snart kanske, det kommer nog framåt kvällen.
-
Trevlig helg på er!
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0