I natt är jag din.

Inatt är jag Gullspångs kommuns ägodel. Har nu jobbat i 13 timmar och ska snart lägga mig i sängen här på jobbet och ''jobba'' ett antal timmar till, 8.45 imorgon får jag åka hem till Torget igen. Skönt! Eftersom att Peckan nu duktigt infört veckans ris och ros får jag hålla ställningarna och göra det samma.
Veckans ris: att väckarklockan ringt 05.40 tre dagar i rad.
Veckans ros: pojkvän som går upp 05.40 och skrapar rutorna på bilen. Måste rosa Sveriges handbollsdamer också, nästan lika stor bragd som att gå upp 05.40.

Hoppas inte Mickel läser det här, då skäms han nog inför sina tuffa ''icketoffliga'' polare.

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0