Julklappsmasaker.

Jaha, efter att ha inlett lovet med att jobba två dagar i rad tar jag nu äntligen julledigt! Skulle slå in de sista klapparna och upptäckte då att min hund av okänd anledning valt att gnaga sönder morfars whiskeychoklad som jag köpt så nu hoppas jag att det är öppet i Karlskoga imorn så man får inhandla en ny. Kan inte minnas att Wilma någon gång ätit olämpliga saker eller gjort något så dumdristigt men nu på ålderns höst tycker hon väl att hon kan ta sig lite friheter.

Igår hade vi den årliga plumpkvällen och jag lyckades såklart kamma hem segern, endast en plump i sista spelat hade jag. Måste va någon form av världsrekord!! Äckligt nöjd över den segern ser jag nu fram emot att kamma hem några millar på bingolotto. Om så inte blir fallet så finns det lyckligt nog mycket gött att tröstäta såhär på jul.


http://www.youtube.com/watch?v=nMcEuS2-CuY
God Jul på er!

Det va bra så.
Maja ''plumprekordinnehavaren'' Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0