Karldoft.

Det luktar karlar på Tröskevägen, gott tycker jag! Gullspångs-Emma kom hit igår med sig hade hon presenter, kul tycker jag. Jag gillar presenter, jag gillar den där nervositeten som pirrar i kroppen medan man kämpar med snöret, tejepen och allt pappret. Just för att jag gillar pirret i magen brukar jag göra den här processen så lång som möjligt genom att öppna sakta sakta. Igår när jag hade öppnat sakta sakta fick jag fram två ljuslyktor med tillhörande ljus. Dessa ljus luktar karl, nu har vi eldat lite på dem och det doftar manligt i hela lägenheten. Man kan tycka att det är lite praktiskt att bara elda lite ljus och slippa ha en karl drällandes och stökandes här hemma. För tillfället nöjer jag mig med ljus.  


Mina tillfälliga karlar, vad gör jag när de tar slut? Det kanske är bättre med riktiga män i allafall?
Aja, jag får nöja mig sålänge, tills jag hittar den rika man som ska försörja mig! 

Det var bra så.
Petronella Ek  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0