MiniSemester.

Hej!
Ville bara säga att jag är ledig, torsdag, fredag, lördag & söndag. När hände det sist!?
Men vet ni va, om jag nu spenderar några timmar väl och skriver klart min tenta innan måndag. Då är jag ledig tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag nästa vecka. Antagligen kommer jag väl jobba någon utav dagarna men det känns ändå skönare än att åka till universitetet flera dagar. Livet känns skönt nu!
Förövrigt landade pappa i Thailand idag, jag är inte avundsjuk. Jag älskar att skrapa rutor och frysa ihjäl varje dag! Att bli omsvept av den här varma saltvattensvågen igen vore ju bara jobbigt, vem vill ha sand i trosorna.
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0