Paper.

Om det finns nån som är en jävel på att kladda ihop paper (uppsats) så är ni hjärtligt välkomna till Snövägen inom de närmsta tre dygnen. Detta är nämligen vad jag kommer sysselsätta mig med. Av nån konstig anledning har jag hamnat efter, igen. Och är lite ovän med den där tiden, jag tycker att han har stora brister just nu. Det kan vara så att det är min medfödda vän tidsoptimisten som har gjort sig påmind. Undra om det finns något behandlingshem för den åkomman? För det måste ju ändå klassas som en åkomma? Kan det klassas som kriminell livsstil? I så fall kan jag skriva mitt papaer om det och göra ett helt olikt alla andra, det är ju vad de vill ha, de där lärarna i Lund. För att va på den säkra sidan håller jag mig till min plan och skriver om narkotika. Men bara fram tills jag vet om tidsoptimistism kan räkas som normbrytande och en samhällsfara.

Det va bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0