Peckans förbannelse?

Som många utav er vet är jag en riktig tänkare, en grubblare och så vidare.. Jag är som Von Anka och har en liten funderarcirkel jag promenerar i då och då.. Min senaste fundering och nya hypotes är att Peckan lider av en förbannelse...

Har ni sett filmen Good Luck Chuck? I vilket fall tänker jag nu kort beskriva att handlingen.. Filmen handlar om en kille som alla tjejer vill ligga med, för när dom har legat med killen så säger det bara VIPS såhittar de en ny kille som de senare gifter sig med och lever lyckliga med i alla sina dar. Detta är kanske ett drömscenario för många utav er män där ute men det blir faktiskt ett problem för Chuck som huvudpersonen heter när han träffar en tjej han verkligen vill gifta sig med. http://www.youtube.com/watch?v=5R7Qw1vG_KI

Nu är min hypotes att Peckan drabbats av denna förbannelse. Och nu menar jag givetvis inte att Peckan ligger med massa karlar utan hon mest dejtar i olika stadier. Jag har ägnat mitt senaste dygn med att noga tänka igenom alla karlar Peckan dejtat eller pussat och har hittills inte kommit på en enda som inte har en flickvän. Hur ska vi kunna rädda Petronella från förbannelsen så att hon också kan leva ett svenssonliv framöver? Tål att tänkas på!

Det va bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0