Ris & Ros!

När vi gick på gymnasiet fick vi varje fredag skriva veckans ris och veckans ros. Och så fick man läsa för alla i klassen vad man skrivit och varför. Nu funderar jag på om vi ska införa det på bloggen Peckan, va sägs?
-
Utöver detta infall så är jag idag en äkta zombie, hade jag inte haft sovmorgon och en ledig dag imorgon hade jag antagligen trillat av pinnen. Jag tvingade mig själv att sova en stund på soffan förut i hopp om att kunna bli mer mänsklig igen men det gav nästan motsatt effekt. Inget mer 05.40 den här veckan som tur är. Dock får man väl börja tagga för att jobba dygnet lördag till söndag. Känns inte all för motiverande just nu men det kommer väl kanske framåt helgen.
-
Mickael sover hos Niklas i Norge idag med så det blir en ensam natt på torget igen. Men en bra kvinna reder sig själv som det sägs. Så det är ju inget problem för mig. De där två distriktslagsledarna behöver antagligen få prata av sig lite med varandra också så att de får utlopp för sin SM hysteri.
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Peckan

Självklart ska vi ha ris och ros. Jag börjar på en gång!

2010-12-18 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0