Stenåldersmän kastar bättre.

Jag läste just en mycket intressant artikel, den menade att dina fingrars längd säger saker om ditt liv. Med tanke på att spela musikinstrument, bygga muskler och ha lätt för fysisk aktivitet inte riktigt är mina grejer utgår jag från att mitt pekfinger är längre än ringfingret. Det betyder till min stora glädje att jag inte har ökad risk att hamna i fängelse, bli mördad eller utveckla ett drogberoende. Däremot har jag större chans att leva länge och att behålla ett jobb och bli rik. Och det där med att bli rik kan bli väldigt avgörande om jag ska köpa allt som Julia och jag anser att en kriminolog behöver. Hur skulle det förövrigt se ut om kriminologen hamnade i fängelse, undra om jag skulle bli omtyckt av de andra intagna? Har jag ett måttband? I min sylåda kanske. Jag får kolla. Det här ska bli mycket spännande. Jag bjuder på en länk till artikeln, fram med måttbanden för aftonbladet kan spå er framtid. Skönt tycker jag, då slipper man gå runt och fundera. 

 http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8226634.ab

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0