Nya hörlurar?

När man får stötar i öronen av sina hörlurar är det dags att byta ut dom då? Min ena hörlur har flera gånger blixtrat till i mitt öra, men jag har inte brytt mig så mycket om det. Men häromdan när jag spurtade till bussen kom det ett helt fyrverkeri av stötar, Julia har förbjudit mig att använda dem och eftersom hon är lite äldre är hon nog även lite klokare så jag får väl lyssna på henne. 

 
När jag tittar på dem såhär så inser jag att de har nog gjort sitt. Men oj va tråkigt inköp det där är! 

Om det är någon som är intresserad av ett extra tillskott i kassan såhär inför jul så har jag sysslor som jag gärna ger några slantar för att få uträttat. Typ, diska, plocka undan grejer, tvätta mina sminkpenslar och hänga upp mina träningskläder. Just när det gäller träningskläderna önskar jag alltid att jag var fotbollsspelare på heltid, för jag tror inte att de behöver ta hand om sina skitiga träningskläder själva. Tvättar de målvakternas handskar också? För det skulle jag bli lycklig av! Det är verkligen dyng tråkigt. Kul att Karlskoga orden kommer tillbaka till mig nu när det bara är 9 dar kvar tills jag springer runt där igen.

Det var bra så.
Petronella Ek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0