Alkohol.

Alkohol är inte bra för levern, ekonomin och hälsan har jag hört, därför har inte alkohol konsumerats på viadukt på grymt länge. Eller jo, nu ljög jag.. det vart ju en liten baileys dagen då Harry föddes högtidligt nog. Imorgon flyttar alkoholen återigen in på viadukt och jag ska njuta av klirrljudet i korridoren när alkoholen gör comeback. Nu låter det som att jag har problem med spriten också, men så är inte fallet. Det är inte bara alkoholen som lockar som tur är, det är mest mina vänner som jag inte sett på länge. Äntligen får jag och Pek in lite nytt blod i lägeheten. Jag ser även fram emot att (Peckan?) sminkar mig och att styla mig lite. Jag är av någon anledning trött på att gå upp 05.40 och se ut som sju svåra år hela dagarna. Jag ser fram emot lördag helt enkelt. Kan inte bli annat än världsklass! Det enda som fattas är den sista 1/4 som för er som inte vet det heter Frida Nilsson. Fröjd, Pek och Licke får försöka klara sig ändå, men visst kommer vi sakna vår lille vän.

Det va bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0