Harry.

Idag har vi varit så nära ett besök hos lilla Harry som Karlskogas lasarett låter oss komma, det vill säga till entrén. Jäkla svininfluensa som sätter skräck i hela världen. Jag fick iallafall träffa min käre bror, den nyblivna fadern (skumt att min bror är en pappa). Sen fick vi även se Harry genom ett fönster på nedervåningen ute i snöstormen. Han såg ut att ha det varmt och skönt. Nu när Harry är här har jag ett problem, vad ska jag kalla honom? För jag kan ju inte enbart kalla honom Harry, han måste ju få sitt alldeles egna smeknamn.
Förslag på smeknamn lyder som följer:

1. Harry Potter
2. Dirty Harry
3. Dynamit Harry
4. Harry Boy

Personligen så gillar jag Harry Potter bäst, mest på grund av det vidriga sättet de säger hans namn på i filmerna.
Min bror blev dock inte helt nöjd när jag kallade honom Harry Pottaaer idag, han föredrog isåfall Dirty Harry bättre. De andra namnen har jag inte nämnt ännu, det tål att tänkas på.

Harry PotterDirty HarryDynamit Harry

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Hampus

Varför inte dra till med "Harry The Nazi"? =) http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/4170083.stm

2010-02-03 @ 22:00:39
Postat av: Maja

Alltså, jag har ju funderat lite på Prince Harry som ett alternativ. Men det här med att ha nazi med i hans namn känner jag vore lite emot mina värderingar.. ;)

2010-02-03 @ 22:04:47
Postat av: Peter

Hej, jag har ett litet tips åt er som skulle göra denna blogg ca 10 gånger lättare att läsa. Styckesindelning, man får ju ont i ögonen av att läsa all text i vissa inlägg. Så jag vore tacksam om ni delade texten lite grann så det inte är 20 rader med text i rad. Då kommer jag läsa oftare, om ni nu vill ha läsare förstås. Puss & kram Peter

2010-02-04 @ 14:29:21
URL: http://.styckesindelning.se
Postat av: Maja

Peter. du som bara ligger hemma och latar dig, kan inte du hjälpa oss att pimpa bloggen lite då? Den är ju inte den vackraste blogg du skådat heller kan jag tro. Ska försöka tänka på det här med styckes indelningen.

2010-02-04 @ 15:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0