Rekommendaion.

Som ni kanske har läst tog jag igår på mig att eliminera poolen som i ett par veckor har befunnit sig i vårt badrum. Denna pool uppkom på golvet så fort någon tog en dusch. Jag räknade snabbt ut att det var stopp i rören. Vi funderade på ett tag om vi skulle ringa hyresvärden men kom fram till att det nog inte skulle vara så populärt. Jag funderade också på om Pappa skulle få den stora äran att göra rent i våra avlopp som har gjorde förra gången det var stopp. Men jag tröttnade helt enkelt på att behöva simma ut ur badrummet efter en dusch. Mycket jobb blev det med rengöringen, det kan tydligen bli lite skitigt under ett badkar. Men nu rinner vattnet fritt och ingen kan klaga längre klaga på att det är skitigt under karet.

Men jag vill komma med en rekommendation, tips från coachen och ett expert utlåtande! Bo aldrig två långhåriga damer tillsammans! Som ni kanske har förstått var det hår som fastnat i rören under karet och detta kan man undvika. Jag skulle vilja säga att det mest optimala är att bo två korthåriga personer tillsammans. Men en långhårig person är i nödfall okej, men då borde nog den ena i hushållet vara en man. För att rensa avlopp är bannemig inget kvinnogöra!

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0