Skön.

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D4wNGsQgEPiE&h=3c1dd20605326b2ae7fd8926ddc829b5

Först och främst måste ni nog titta på den här sköna diskussion.

Sådär. Just nu har jag ett riktigt I-landsproblem på gång. Det är nämligen så att jag i ganska raskt tempo måste skriva klart min tenta som jag av någon anledning inte överhuvudtaget har börjat med. Alltid när detta problem dyker upp och jag bestämmer mig för att börja skriva tentan dyker det plötsligt upp otroligt många viktiga saker som jag bara måste göra innan jag kan börja skriva tentan. Idag har jag alltså organiserat garderoben och smyckesskrinet. Jag har städat litegrann, lagat mat, ätit mat och sovit lite middag. Jag har fluffat kuddarna på soffan och lagt dom i en perfekt ordning. Jag har bäddat sängen och varit sällskaplig mot min kombo Petronella. Nu börjar alla viktiga saker jag måste göra ta slut och man skulle då kunna tro att några ord har landat på pappret i word, men icke. Men nu! Nu ska jag ta tag i mitt liv och styra upp den förbaskade tentan. Lite glädjande är det iallfall att jag fick tillbaka den förra tentan igår och att jag nu har 90hp klart. Jag försöker nu motivera mig med att det vore skönt att kunna lägga till den här organisationsteorin på den högen med hp.

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0