Avundsjuka.

Som så många andra personer i världen har jag en internet sida jag då och då eller allt som oftast är inne och kollar till, denna sida heter facebook och har på sista tiden fyllts av vackra bilder från alla vänner och bekantas resor. Det ser varmt, exotiskt och skönt ut i Thailand måste jag säga. Drinkarna ser goda ut och stranden ser ut att ha potential att värma mina kalla fötter. Men jag sitter här hemma på soffan och fryser, inte ett dugg avundsjuk. Jag vill hellre va här hemma i snön och skriva tentor. Det är vad jag vill.
Ibland längtar ytterst lite efter sol, värme och äventyr. Men vet ni vad jag gör då? Då öppnar jag mitt och Peks resealbum på datorn och njuter en stund av alla galna äventyr. Det räcker för mig.

Det va bra så.
Maja Fröjd



Jag tänkte ge er ett jätte smakprov först men insåg att de flesta bilderna ej borde visas offentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0