Spotify?

Hallå, spotify vart är du?
I natt har det hänt saker mina vänner. Spotify har tydligen bestämt sig för att inte längre fungera. Genvägen till spotify fungerade inte och jag bestämde mig för att installera det igen, sagt och gjort. Yes, jag kan logga in. Men nej,  inte det. De tyckte att jag skulle ladda hem en ny version av programmet. Jaha, tänker jag, då får jag väl göra det och börjar ladda hem. Men efter det så hände inte ett skit förutom att spotify ikonen böt utseende och jag provar att trycka på den igen och datorn säger att han håller på och söker efter ett progran och frågar om jag vill göra det själv. Hjälpa datorn, javisst varför inte. Men nu frågan han (datorn) om jag vill uninstall.exp. Va?? Jag brukar ofta vara lite medveten om vad jag gör, mycket lite men ändå ha koll. Men nu, nu är jag verkligen ute och cyklar och vågar inte trycka på en knapp till. Men vad kan hända? Uninstall.exp kan antagligen göra så att spotify försvinner och sen får jag install på nytt.. eller? Det är vid sånna här tillfällen jag önskar att jag var bra på datorer och att jag fattade vad han sa till mig. En sak till förresten, varje gång jag har försäkt att ladda hem har mitt virus program sagt ifrån klart och tydligt. Har det nått med nedladdningen att göra? Tusen frågor men inga svar. Men jag får väl fortsätta och trycka tills jag kommer fram till något vettigt. Kan datorn sprängas om han blir väldigt arg?

Om någon såhär på rak arm vet vad som är fel så bor vi på vidukt.
  
Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0