Teknikens under.

Du kan glömma dina ensamma stunder, du kan lita på teknikens under. Ja, så sant som det va sagt skulle en del säga, men inte jag och troligtvis inte Pek heller. Vi litar inte på vem som hellst och definitivt inte Teknik, det har han inte gjort sig förtjänt av.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag gillar att vinna.. eller nej.. jag älskar att vinna, alltså hatar jag att förlora. Som tur är förlorar jag mycket sällan, det finns dock en motståndare jag alltid förlorar mot och han heter inte helt oväntat Teknik. Jag tycker inte om honom, det slutar alltid med osämja. Han är mycket oberäknelig och har en ond karaktär. Som ovan nämnt, kan man inte lita på honom. Just nu är jag arg på honom för att han inte vill hjälpa mig att göra bloggen fin. Han har ju tydligen hjälpt alla andra att fixa en snygg design. Jag vet dock att att det finns andra personer som har en mycket bättre relation till Teknik än mig och Pek. Undra vem som är hans allra bästa vän? Så fort jag listat ut detta, ska jag lägga huvudet på sne och låta min blonda hjälplöshet jobba. För jag vill också ha en fin blogg nu. Jag vill, jag vill, jag vill! Ungefär lika mycket som en femåring som ni kanske ser.




Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0