237.

Nu är det snart bara en vecka kvar av juli, och när juli är över ska jag äntligen ta lite sovmorgon och njuta av friheten och sommaren. När juli är över kan jag konstatera att jag tillbringat ca 237 h på olika jobb under en 4 veckors period, typ 60 h i veckan alltså. När juli är slut kommer jag antagligen därför längta efter lönen i augusti och en (lugn och skön?) utlandsvistelse som inkluderar avlsappnande drinkar och efterlängtat sällskap. I augusti kanske jag till och med blir en riktigt social varelse igen som inte går och lägger sig kl 22 varje kväll. Fick även ett glädjande besked om att vi börjar skolan senare än jag räknat med, 2 september istället för 24 augusti, jag dör av lycka tror jag. Hur ska jag spendera all ledig tid när jag bara jobbar på trafikskolan + tre pass i gullspång i augusti?

Idag är det förövrigt ingen vanlig dag för det är Mickaels födelsedag!! så nu sitter jag och längtar efter att åka till Karlskoga och gratta honom. Kanske få en kram eller två.

Igår träffade jag Dennis och Tobbe på kvällen, det va minsann mer än trevligt och tål att göras om igen. Det va allt för längesedan må jag säga.

Det har ju blivit lite utav en tradition att hylla min mamma i slutet på varje inlägg så jag får väl avsluta med att ge mamma en eloge för att hon ensam åkt till Karlskoga för att städa ur min och Peckans gamla lägenhet. Ibland är hon för snäll. Det får va sista bra saken jag säger om min mamma här för snart får hon väl storhetsvansinne. 

Det va bra så.
Maja Fröjd 




Kommentarer
Postat av: Siw

Stannar inne idag ,så det inte regnar in i näsan på mej...

2010-07-23 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0