Däcka.

Mina pinglor har åkt till Göteborg, de shoppar och kollar på en antagligen grym PINK, de värmer väl upp inför Alanya. Fröjd väntar på helg och en hel lördags ledighet.. Förutom att jag ska bära möbler.  Ikväll ska jag till Karlskoga igen och umgås lite med Mickael, kan antagligen bli soffan och en film. Mickael får antagligen ha filmen som sällskap istället för mig. Däckning är nära. Av någon anledning fungerar film som sömnmedel för mig vilket jag inte har något som hellst emot, min omgivning däremot brukar bli väldigt griniga och tycker att jag är tråkig och osocial och säger ofta saker som DET ÄR JU INGEN IDÈ ATT SE PÅ FILM MED DIG GRRR. Jäkla gnäll säger jag, tacka vet jag gymnasietiden när jag och Amanda Larsson slog på TV:n och den ena somna på fåtöljen och den andra på soffan. Tror vi njöt av varandras sällskap ändå.


Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0