Dåligt fan.

Jag måste erkänna, jag har varit en dålig vän och ett dåligt fan. Man kan begära mer av mig, jag måste ge mer! Jag och Majbaj har vänner som spelar musik. Varje gång de har spelning är vi inbjudna men jag har syndat och sett dem alldeles, alldeles för få gånger. Bra vän och ställer upp, tydligen inte! Jag tänker ny ta igen lite av det förlorade förtroendet och hylla mina vänner! Jag är stolt och imponerad av att de gör det de tycker om och inte är ett dugg rädda utan flänger runt i hela landet och spelar och lyser upp med deras närvaro. Jag hoppas att jag kommer fortsätta att vara inbjuden och jag lovar att jag SKA komma och kolla och dansa till eran musik! Jag har en favorit i bandet, han heter Alexander och är en liten Nallebjörn. Så om jag vore mellan 13-15 år skulle jag stå och skrika mig hes och gråta när han gick ut på scen. Som tur är, är jag 21 och min reaktion blir istället att jag lyser upp i ett stort leende. Jag saknar min Nallebjörn!  

Jag har även gått och blivit fast i Beverlyhills, måste nog köpa serien. Men tills dess får jag nöja mig med de som visas på tvn. Så nu måste jag rusa för att hinna.

Jag bjuder på mina vänners myspace.
http://www.myspace.com/peaceloveringo

Det var bra så.
Petronella "Ringofanet" Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0