De tre kvinnorna och mannen.

Som ni kanske redan vet har fyran = Maja, Petronella, Frida och Sandra bokat resa till Turkiet. Igår va sista dagen för betalning av resan och allt skulle bli klappat och klart. Då får vi dock besked från 1/4 = Sandra att hon inte längre kan följa med. Fröjd ringde till Ving som sa att Sandra skulle få betala 1170kr för att avboka resan och vi andra skulle få betala mer för våra resor. Fröjd ringde då en kär vän och frågade om denne vill följa med istället för Sandra och så blev det.



Vår nye medresenär är alltså Peter. Välkommen ombord!

Istället för att avboka Sandra ringde jag till Ving igen och gjorde ett namnbyte istället, Peter Karlsson sa jag och mannen frågade om Karlssons stavades med K. Ja, sa jag och sedan va det klart. Idag fick jag en bekräftelse på resan och läste då igenom vår biljett. Där stod det att det va Maja Fröjd, Petronella, Frida Nillson och Petra Karlsson som skulle åka till Alanya. Så jag får väl ringa till Ving för femte gången på två dagar och säga att vi tre tjejer ska åka med en man som heter Peter och inte Petra.

Det va bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0