En del tar helg.

Idag är det många som är glada eftersom det är fredag vilket för många innebär ledigt, jag har hört att folk pratar om semester och ledighet men jag vet inte riktigt vad det betyder. Själv har jag gjort en 74h arbetsvecka när jag gör sista jobbet på söndag och sedan har jag ytterligare en veckas arbete att se fram emot på måndag morgon. Men sen förstår ni, nästa fredag då äre avslutning på Riddarveckan som gäller och är det en helg i juli man ska va ledig så är det den helgen. Jag är faktiskt ledig ytterligare en helg och det är lämpligt nog Putte I Parken helgen, inte helt fel det heller skulle jag vilja säga. Jobba bör man annars dör man!

Trevlig helg på er alla livsnjutare!
Det va bra så.



Maja '' blekast i sommar'' Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0