Fantastiska helg!

Jaha, då va årets typ bästa helg över och nu är man tillbaka i verkligheten igen.
På fredan blev det käk och uppladdning hemma i Gullspång och sedan åkte jag Pek, Mickael och Niklas in till Hova där en massa härliga vänner väntade på Veras. Där satt vi sedan hela kvällen, drack gott och hade det trevligt.

Lördagen inleddes med bakfylla och fortsatte sedan med återhämtning och uppladdning inför fyllefotboll som stod på schemat kl 15. Efter detta blev det styling, käk, fest hos Alexander.. fest på Veras, dans på hotellet och efterfest hos fam Larsson. En fantastiskt trevlig kväll som givetvis inte kan beskrivas i ord. Men jag kan ju summera helgen som så att det har varit många kära återseenden och glada skratt.

Får försöka göra en ansträngning att lägga in alla bilder på datorn någon kväll och ge er ett smakprov från landet. Tillsist får jag tacka mamma också som haft ett riktigt bed and breakfast hemma hela helgen med vad jag vill säga rätt hög klass.

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0