Fejkarn.

Som jag sa kommer jag inte längre in på Facebook. Mitt konto är avaktiverat. När facebook har gjort så kan man skicka ett mail och be dem öppna upp kontot igen. Detta för att folk inte ska ha fejkkonton med fejkmail. Jag har nu skickat ett mail och fått som svar att Facebook tar bort alla dem som har inte har ett korekt för- och efternamn och att de inte kommer öppna upp mitt konto igen. De ansåg alltså att jag inte hade angivit rätt namn utan haft ett påhittat. Det namn jag uppgett att jag heter är Petronella Ek. Väldigt påhittat, jag är lite små lurig som ni förstår. Fråga är vad jag ska säga att jag heter när jag öppnar ett nytt konto? Maja föreslog Sofia Ek (mitt mellannam), som kankse är lite vanligare. Några andra förslag? Det måste vara något hypervanligt så att det inte tror att jag lurar dem på mitt namn. 

Aja, nu ska jag se om jag kan skapa en ny facebook, så bli inte förvånade om ni får en ny vänförfrågan från mig. Och om ni inte får någon så skicka gärna en till mig! 

Det var bra så. 
Petronella "fejkarn" Ek   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0