Göteborg.

Som ni vet var jag och Frida i göteborg i helgen. Denna sköna stan får mig att må bra, jag blir lite gladare när jag får stiga av tåget och se alla människor. Jag blir ännu gladare när jag får shoppa tills visakortet är alldeles varmt av friktion från alla kortdrag. Men i helgen underpresterade jag och mitt visakort rejält. Jag brukar handla så mycket grejer att jag knappt får med mig sakerna hem men på lördagen kunde jag lätt lägga ner mina nyinköpta grejer i väskan och utan problem stänga den. Övergången mellan sommar och höstkläder är tydligen ingen bra period för mig att handla. Vilken betyder att jag måste åka dit en gång i höst och handla upp hela stan. YES!

Höjdpunkten under vår vistelse var ändå PINK! Oj, vilken tjej! En påhittig en! Under hennes entre blev hon säppt ur en låda alldeles för högt upp i luften och susar rakt ner mot scenen. Hon sprang i (!) en boll runt i publiken och som avslutning svävade hon precis ovanför våra huvuden! Grymt! Den enda lilla klagomålet jag kan ha var att det blev lite segt i mitten och några fler hits hade inte skadat. Men ett högt betyg kan hon ändå hämta ut hos mig.


  
PINKs låda.

PINKs boll



Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0