Helgen.

Helgen har bestått av 27h arbete, tre timmars shopping i Örebro igår i sällskap av Peter, söndagsmys med läskig film och VM final med Mickael. Idag är jag trött och försöker nu att tagga om och ladda för en ny arbetsvecka. Jag trodde man skulle bli mindre morgontrött med åldern men den som sa det är en stor lögnare.

Kanske skulle ta och återgå till VM finalen igår.. Jag höll först på Italien som jag alltid gör när Sverige åkt ur mästerskapen, men det gick ju sådär så sen började jag hålla på Tyskland istället, det gick ju rätt bra till en början men sen åkte ju även de ut och i finalen då höll jag på Holland och då va det ju inte helt oväntat att Spanien vann tillslut. I vilket fall kan man ju inte annat än att bli glad och rörd när man ser hur stolta och lyckliga spanjorerna va när de tog emot bucklan och man blir för ovanlighetens skull även lite tjutig. Men sen tittar man på de Holländska spelarna och då blir man ju jätteledsen istället och tycker så synd om dom att man tycker att de kunde få dela på guldet. Tänk att va så nära och så är det så lite som avgör. Nu är det jättelänge kvar till nästa VM vilket jag tycker är himla tråkigt, jag vill ha mer VM! Men det får gå ändå..

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0