Kapad?

Varför fungerar inte min facebook? Har någon kapat mitt konto? Jag funderar lite på vad någon skulle ha för glädje av min inloggning? Ingen alls troligtvis, så spännande är jag inte. Jag tycker ju att det är lite tråkigt att inte kunna logga in och följa alla andras spännande liv. Men vi får hoppas att det bara har blivit något fel, det skulle vara lite tråkigt om någon annan utgavs sig för att vara jag, både för mig och troligtvis även för kaparen.

Som jag har sagt tidigare så är jag nu hund och husvakt. Oj, det är ingen lätt uppgift. Men efter en turbulent första dag har vi återhämtat oss ganska bra och nu har vi nog koll på läget. En sak är dock säkert jag ska aldrig skaffa hund! Jag är lite mörkrädd, inte mycket bara lite framåt kvällen. Alltså just nu, jag vill inte gå och lägga mig. Undra om jag kan låta vardena lampa vara tänd i huset? Hjälper det?

Om jag förövrigt ska förklara mitt liv just nu överlämnar jag ordet till Emil i Lönneberga. Han beskriver det utomordentligt bra. Kaos! Lilla grisen gal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0