Övertaggad?

Imorses när jag låg och försökte utnyttja min 20 minuters snooze kunde jag inte somna, jag låg istället och tänkte på att det snart är fredag och jag snart gör sista arbetspasset på mitt 12 dagars maraton och att jag snart ska få njuta av en helg utan arbete och bara massa nöjen, vänner och kärlek! Imorgon är det fredag vilket innebär att Peckan och Mickael kommer hem till mig och får njuta lite av ett liv på landet. Vi ska även avnjuta vad som kan va större än både midsommarafton, nyår, valborg och påskafton tillsammans = sista helgen på riddarveckan.

Jag har lärt upp Peckan väl med denna tradition och hon går in på sitt tredje år iår, hon har verkligen lärt sig att uppskatta denna underbara helg och dessa underbara människor. Nu återstår att se om Mickael gör det med. Peter och Folke var med ett år och förstod nog inte riktigt charmen i det hela lika bra.

Jag är iallfall övertaggad, jag ser fram emot umgänge i världens bästa sällskap, fotboll och hamburgare med svärd i som Peter skulle sagt. Nya minnen kommer skapas ännu ett år.

Jag bjuder på lite gamla minnen.



Det va bra så.
Maja Fröjd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0