Puttes första dag.

Då var karlskogas strösta händelse igång, Putte i parken. Vad har vi att säga om första dagen?
The ark skötte sig utmärkt och vi klappade på väldigt bra. The final countdown tror jag inte ens att man behöver kommentera. Regnet ville tydligen visa att han också fanns och ramlade ner från himlen i små mängder, vilket man inte kan säga att det har kommit idag. Jag skulle kalla dagens nerderbörd för stora mängder, vilket betyder att gummistövlarna åker fram. Någon som vill slå vad om hur många gånger jag kommer ramla ? Höga klackar är inga problem för mig att gå i men stövlar är allt bra klumpigt. Klumpiga saker är farliga för mig. 

Jag sätter plus på gårdagen och hoppas att denna kväll också blir minnesvärd. Majas och min låt kommer förhoppningsvis spelas idag. 

 http://www.youtube.com/watch?v=rYdI6T8f_5k

Ny läges rapport imorgon.

Det var bra så.
Petronella Ek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0