Puttes tredje dag.

Denna kväll började tidigt med festivalens bäsa show. oj vilket drag! Hoffmaestro är värda pluspoäng. Amanda jensen kämpade tappert i regnet och vi kämpade ännu tapprare. FYFAN FÖR REGN! Ge mig sol och värme idag snälla snälla vädergud! Igår tog vi även en svängom på Torget, bugga är mig grej! I miss you miss Belinda every morning, kan man göra annat än att vicka på höfterna då?

Ikväll laddar vi för sista dagen och semestergänget ska förhoppningsvis umgås en lite stund. idag hoppas vi även på att inte Maja tröttnar vid tio och vill hem och sova då. Det är så tråkigt att behöva dra henne ur lägenheten bara för att få dansa lite. Men jag tror på henne ikväll, att hon ska orka med putte lika länge som jag.

Det var bra så.
Petronella EK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0