Taxi.

Det finns vissa människor som släpper allt de har i händerna och väljer att köra bil och skjutsa runt på andra. Dessa människor är jag evigt tacksam till. Förra helgen hade vi privatchaffuör när vi skulle på festligheter i hova. Jag funderar på hur många mil hon körde, Tack Matilda! Jag har även en privatchaffuör dygnet runt. Men honom har jag hyllat förut. Det största och bästa taxibolag som förtjänar mest hyllning är nog ändå Taxi EK AB.

Taxi EK AB har en körning i eftermiddag som är väldigt viktig. Körningen går till Laxå via strömtorp. Jag och frida ska nämligen åka till Göteborg och ha semester i några dagar. På schemat står shopping, god mat på soliga uteserveringar, utforskning av nattlivet, mer shopping och framför allt PINK konsert! Jag hoppar på trevliga dagar i storstan.

Om någon tvekar på att fotbollssäsongen har dragit igång igen kan få ta en titt på mina ben och låna mina muskler som är väldigt billiga idag men räkna inte med att de ska högprestera.

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0