Torget 16.

Viadukt bloggen är död. Men inte vi, och med vi vet ni alla vid det här laget att det är mig och Peckan det handlar om. För även om tusen mil kommer skilja oss åt så kan man älska nån på avstånd fast det skiljer många mil och bloggen kommer att få en nytappning. Pek kommer antagligen stå för storstadsbloggning ifrån Lund medans jag fortsätter blogga från Karlskoga fast från en ny ochfräsch adress, Torget 16. Igår invigdes torget av mig, Peckan, Sara och Zäta. Nu är kl 20.07 och jag mår illa, bra invigning helt enkelt.
Jag bjuder på lite bilder från lägenheten som börjar arta sig riktigt bra, nu är det bara möblering i hallen och lite tavlor som fattas så är det mesta på plats sen.


Vardagsrum



Sovrum



Kök



Slutligen vill jag passa på att tacka alla som hjälpt till med att bära möbler, prylar, prylar, prylar och ännu mer prylar för hjälpen! Ni är bäst!

Det va bra så.
Maja ''packåsnan'' Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0