Underbar.

Kom hem till lägenheten på torget igår och möttes utav vad som kan ha varit världens förtillfället tröttaste pojkvän. Stackarn har efter jobbet de senaste dagarna varit så go att han målat mitt köksbord och mina stolar så igår när jag kom hem efter en tid i Gullspång stod allting klart där, vitt nymålat och fint. Inte konstigt att han är lite trött. Han är iallafall för händig och bra den där Mickael!

Inte nog med det så förstod han att nog att jag skulle va rätt trött idag på jobbet efter festivalen igår och slog till och gjorde en matlåda till mig som jag ser fram emot att äta upp snart.. Superlativen räcker inte till för att beskriva den här karln, han är helt enkelt bara bäst! Jag antar att jag har lite att ta igen när jag får ledigt till veckan.

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0