Allt och ingenting.

Jag får börja med att be om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen. Det är mycket nu som jag själv hade sagt. Alla meningar som trillat ur min mun den senaste tiden låter något i stil med: När jag får sommarlov ska jag... umgås, sola, bada, shoppa, städa med mera med mera men just nu är jag evigt upptagen. Jag läser just nu vad jag själv tippar är en av världens svåraste kurser i skolan, JURIDIK. Det är inte bara det här med att kunna och förstå hur man ska använda alla lagar kan jag lova, utöver detta har jag jobbat mycket och tränat och spelat fotboll. Då förstår ni att man inte har tid för varken bloggning eller umgänge med sina vänner. Men som sagt, när jag får sommarlov ska jag.... Och sommarlovet kommer på onsdag nästa vecka och fram tills dess ska jag plugga som ett odjur hade jag tänkt, för jag vill inte avsluta terminen med att kugga på den här förbannade tentan och ha den över mig hela sommaren. Dock känns det just nu som att ett G i den här kursen är helt omöjligt. Om jag kuggar får jag väl glädjas över att jag fick tillbaka en tenta igår med ett gött VG.

Förövrigt har jag varit på sjukhuset idag och lämnat blodprov så jag kan bli blodgivare. Jag känner att jag måste göra något bra för samhället och för Sveriges befolkning och det är väl det minsta man kan begära.

Igår spelade vi match och det blev tyvärr ännu en förlust. Jag va minst sagt missnöjd efter matchen och besvikelsen rusade runt i kroppen en lång stund kan jag lova. Jag är inte bra på att förlora, jag mår inte bra av att förlora. Då är det tur att jag har världens bästa karl som förstår att han ska va snäll mot mig när jag förlorat och skämmer bort mig med god mat och gott sällskap. Idag har jag iallafall smält förlusten litegranna och nu blickar jag framåt och hoppas på en seger på lördag. Det förtjänar vi!

Det va bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0