I'm alive I'm a mess!

Idag va dagen D. Dagen jag, Julia och Ida råpluggat inför på universitetet de senaste två dagarna. Idag va dagen då våra juridikkunskaper inom arbetsrätten skulle prövas och jag tror och hoppas att vi gjorde det bra. Det kändes iallafall bra så nu är det bara att hoppas på det bästa. Bara för jag sagt att det kändes bra kommer jag väl straffas med ett U som antagligen kommer att kännas som en rejäl dansk skalle. Men vem fan bryr sig nu är det ju SOMMARLOV! Eller? Jag invigde lovet med att jobba på Trafikskolan, där var det mer än en hel del att ta tag i schemamässigt och det blev till och med en timme övertid. Men jag får väl erkänna att jag på något sätt gillar ruskiga problem, eller jag gillar när jag har löst det ruskiga problemet, den lättnadskänslan är svårslagen.

Imorgon ska mamma och Matilda hämta upp mig och Mickael och ta med oss till Örebro.... innan jag åker till jobbet i Gullspång och jobbar 18-09.30. Det gäller att njuta av de lediga stunderna på dygnet och det kan jag lova att jag kommer att göra. De lediga stunderna jag har den här sommaren kommer jag njuta av och älska för sommaren är min tid på året. Jag har alltid varit ett sommarbarn som älskat jordgubbarna, solen, sjön, måsarnas skrik, sena kvällar ooch allt annat som hör sommaren till (förutom myggorna). Jag har fruktansvärt dåligt minne men av någon anledning minns jag alltid vad jag gjort på sommrarna, för sommaren sviker aldrig, sommaren bjuder alltid på de bästa äventyren och den roligaste underhållningen. Tänk ett liv utan sommar, tänk ett liv med bara vinter, vår och höst. Då skulle det fan kvitta mig om jag fanns till. Jaja, nog om mitt sommardyrkande.

Idag är det bal i Karlskoga, Empa va här förut idag och blev sminkad av Peckan. Hon blev så fin att jag fick en liten klump i halsen och nästan grät en liten skvätt. Jag önskar att jag hade fått se Lillan också men jag får väl avnjuta alla bilder från facebook sen.

Nej, nu har jag tjatat så det räcker idag tror jag.
Min hjärna klarar inte av att se en siffra eller ett ord till idag.

Även om jag är lite avundsjuk på alla som är superfina och går på bal idag så är nog både jag och Wiktorsson glada att det inte är vi som ska vakta släp hela kvällen.









Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Rebecca Kny

Hoppas tentan gick bra för dig. För mig gick det troligen åt skogen... :( Men men. Nu har vi sommarlov och det kan ingen ta ifrån oss! :) Jag är också ett riktigt sommarbarn som älskar precis allt det du skrev. Vi får passa på att njuta ordentligt den här sommaren!! Sköt om dig vännen! :) Kram

2010-06-10 @ 12:31:17
Postat av: maja

du, jag håller tummarna för oss båda. hoppas det gick vägen! Ja, passa på o njut av sommaren nu Rebecca. Hoppas verkligen att vi ses till hösten även fast vi splittras nu. Jag tycker det känns så sorgligt :( Ta hand om dig! massa kramar

2010-06-10 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0